jak odzyskac motywacje do odchudzania

jak odzyskac motywacje do odchudzania

Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Point-of-Purchase Advertising International (POPAI), do 75% decyzji zakupowych dokonywane są w sklepie. Przy tak wielu potencjalnych sprzedaży w grę za każdym razem klient podchodzi do drzwi, większość firm detalicznych zawierają miejscu zakupu (POP) reklamy w swoich strategiach marketingowych. Jeżeli nie masz, znajdziesz mnóstwo dowodów poniżej, aby przekonać was o tym potężnym narzędziem sprzedaży.

Aby dowiedzieć się, jak działa reklama POP, trzeba zrozumienia procesów psychicznych za decyzje zakupowe.

W swojej książce Potęga Point-of-Purchase Advertising: Marketing w handlu detalicznym, POPAI opisuje wpływy, które rządzą decyzje zakupowe. Istnieją cztery etapy procesu za decyzją o zakupie danego elementu:

Klient wchodzi do sklepu z konieczności.

jak odzyskac motywacje do odchudzania

Motywacją do zaspokojenia tej potrzeby, powiedzieć z przekąskę z Twojego sklepu, klient napędza do działania.

Klient bierze repliki od jej otoczenia, aby zdecydować, co kupić. Prawdziwa wartość reklamy znajduje się w tym kroku. Odpowiednie sygnały poprowadzi klienta do wyższej pozycji granicznej lub przekonać go do zakupu dodatkowych elementów.

jak odzyskac motywacje do odchudzania

Klienta są następnie wyprowadzane do końcowego etapu – działanie.

Reklama jest o tworzeniu właściwych wskazówek kołysać klientowi w ich czasie potrzeby, czyli gdy są one najbardziej narażone na odpowiedź. Wszelkiego rodzaju punkcie sprzedaży posiada potencjał wpływania na klienta.

Każdy, kto był w punkcie sprzedaży detalicznej lub fast-food widział punkt reklamy zakupu. Kupony na półce sklepu spożywczego, plakaty przy kasie, okno signage – wszystko to są przykłady tradycyjnej reklamy POP.

Digital signage jest nowsza podmiot na rynku reklamy POP. Stało się popularne, ponieważ, w przeciwieństwie do statycznych plakaty i kupony, oferuje ruch i dźwięk, które sprawiają, że o wiele bardziej skuteczne jako narzędzie sprzedaży.
Artykuł napisany przez: