jak motywowac w zarzadzaniu personelem

jak motywowac w zarzadzaniu personelem

Indukowania agentów sprzedaży do udziału w seminariach marketingowych ubezpieczenia jest poważnym przedsięwzięciem. Oto prosty Seminarium ubezpieczenia trick rosnącej frekwencji seminarium marketingu Założę się, że nigdy nie słyszał.

Jak już wiesz, idea się coś za darmo lub gratisów nagrody są wielkie zachęt do zwiększenia frekwencji seminarium ubezpieczenia. Ram pojęcie wolnych nagród, nawet nazewnictwa parę w swojej poczty poszukiwawczych kawałki agentów sprzedaży jest koniecznością. Magia słowa wolnego, wywołuje nieodpartą chęć w prawie każdej ludzkiej istoty. To nie jest sztuczka seminarium ubezpieczenie mam na myśli, to jednak głównym warunkiem sukcesu seminarium.

Moje statystyki pokazują, że z typowymi ubezpieczeniowych odpowiedzi seminaryjnych, 20% agentów ubezpieczeniowych odpowiadać nie będzie uczestniczyć w prezentacji marketingowych. Uważają, że z każdym środkiem rekrutacji i zapisuje biznes dla Ciebie, zostaną zrekompensowane w ciągu trzech lat z tysiącami dolarów. Dlatego każda odpowiedź musi być traktowane jako złoto. To jeden osobnik, który nie stawił się, bo coś czuli ważniejsze, mógł być twój następny superstar .

jak motywowac w zarzadzaniu personelem

Inwestowanie kilka dodatkowych dolarów może upewnić się wyeliminować większość nie pokazuje. Jednym z powodów mój trik działa to wątpię, czy inne firmy marketingowe ubezpieczenia próbowali go. Więc to nie jest tylko rehashed pomysł. Należy także pamiętać, dwie cechy większość specjalistów ubezpieczeniowych smakować. Są to wyzwanie i ryzyko. Dare własny środek pewny siebie i swoje śmie zostanie podjęta.

Ustawić. Najpierw trzeba wyjść i kupić jeden tani talię kart do gry na każde 10 odpowiedzi. Wysyłasz ważną marketingową ubezpieczenia datę seminarium przypomnienia i obejmują 4 nowe karty do gry celowo oznaczone, aby zapobiec się od podstępne lekceważeniem ręki.
Artykuł napisany przez: