jak umotywowac raport o przeniesienie

jak umotywowac raport o przeniesienie

Wystarczy spojrzeć na niektóre z badań cytowanych w książce POPAI:

Nowy merchandising w wiodących sklepie spożywczym USA spowodowało zwiększenie o 90% liczby osób w interakcję z wyświetlaczem. Gdy wniosek został dodany sprzedaż wzrosła średnio o 44% w stosunku do sprzedaży z statycznej wersji tego samego wyświetlacza.http://www.domelit.pl/okna/

jak umotywowac raport o przeniesienie

Wiodący detalista odzieżowy w USA zrobił porównanie digital signage i statycznego i stwierdzono 23% wzrost ruchu w sklepach za pomocą znaków cyfrowych. Ruch nie był jedyną rzeczą, aby zwiększyć – sprzedaż wzrosła o 56% w ciągu zaledwie dziewięć tygodni z powodu cyfrowego punktu reklamowych zakupu.

Ponieważ digital signage to system elektroniczny, może być szybko aktualizowane w odpowiedzi na zmiany w poszczególnych punktach. Dzięki tej technologii można dostosować wyświetlacze cyfrowe, aby utworzyć punkt zakupu reklamy, która ma na kwadratowo na specyficznych segmentach klientów oraz zapewnia terminowe sygnały wpływania na zakupy.

Rozważenia możliwości. Dom towarowy w obszarze, w obliczu nagłej śnieżyca może szybko wyróżnić swój wybór łopat do odśnieżania i szczotki skrobaczki. Korzystanie digital signage sklep może łatwo cross-sell niczego od soli drogowej do rękawic z łyżwami.

jak umotywowac raport o przeniesienie

Point of reklamy zakupu pozwala tworzyć silne pragnienie dla danego produktu w momencie, gdy klient jest w dużej mierze niezdecydowani co do zakupu. reklamy POP jest wszędzie, ponieważ działa. Z dodatkową moc technologii cyfrowego, można utworzyć punkt reklamy zakupu, który dostaje uwagę i oferuje jeszcze większy zwrot z inwestycji niż konwencjonalnej reklamy w sklepie.

Aby uzyskać więcej informacji o punkcie kontaktowym reklamowej zakup http://www.ek3.com

Skontaktuj się z ekspertem reklamowych POP w http://www.ek3.com

James Barry to mały konsultant biznesowy z klientami w całej Ameryce Północnej.

Artykuł napisany przez: