jak motywowac ucznia w procesie edukacyjnym

jak motywowac ucznia w procesie edukacyjnym

Alexander et al, Oxford University Press, 1977 i jego towarzysz Timeless sposób budowania Christopher Alexander, Oxford. University Press, 1979.

Uprzywilejowanych projekt domu harmonie i proporcje

Co do proporcji i samych proporcjach, tutaj są te obecnie preferowana przez autora, głównie za ich prostotę wypowiedzi:

1. sztywne lub Golden Section lub Golden Ratio lub Proporcje Mark Barra od Fidiasza (a / k / a Phidias) lub phi.

2. Lambda w Timajosa Platona plus 5 7.

3. Linie regulujący (ou tracés regulateurs à la Auguste Choisy et Le Corbusier)

jak motywowac ucznia w procesie edukacyjnym

Subiektywnie, to jest o równowagę, rytm, symetria, poczucie schematu z iluzoryczne do hard rocka.

PERSPEKTYWICZNY

Dla perspektywy, „O ile prawa matematyki odnoszą się do rzeczywistości, nie są one pewne, o ile są one pewne, że nie odnoszą się do rzeczywistości.” Sidelight na względności A. Einsteina, przetłumaczone przez G. B. Jeffery i W. Perret, Londyn, 1922.

Praktyczne wykorzystanie tych danych do tej pory dla większości odnosi się autor – a) dodatnie liczby całkowite od 1-9 wyłącznie, b) plus Phi Phi, a, c) na ogół oczywiste i zwykle symetryczne linie relacji.

UWAGI PRAKTYCZNE

jak motywowac ucznia w procesie edukacyjnym

Komentarz: Praktyczne zastosowanie tych preparatów jest odnieść te wartości liczbowe i relacje fizyczne –

1. Całe, dodatnie liczby całkowite od 1-9

2. Plus Phi Phi i

3. Ogólnie pozorne i zwykle symetryczne linie relacji

4. Szereg Fibonacciego w aspekcie progresji

Komentarz: W zdaniem projektanta, można uzyskać prawie wszędzie stąd z zamówionych proporcje stosując matrycę odnoszące 1-9 do 1-9, ich prostota. Wiesz, 1: 1, 1: 2. , , 9: 8, 9: 9. Ten projektant domu również pochylił się Phi = 1,618, phi = 0,618 i wczesnych zapisów w serii Fibonacciego 0, 0, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, … vesica Piscis, spirala logarytmiczna, dodecahedrons i tym podobne są taryfy dla innych na razie.

Artykuł napisany przez: